Zapytanie ofertowe: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała” 

 

Zapytanie ofertowe: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

 

 

Znak sprawy: ZP.271.85.2018                                                                                                                                                         Oborniki Śląskie,  2018-03-20                                                                                                   

                                                                                                                   ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O  WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Zamawiający:

GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE

Trzebnicka1
55-120 Oborniki Śląskie

W oparciu o art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym pn.:

Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu RPO WD 2014-2020 Osi Priorytetowej 10. Edukacja Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałania 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego.

ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

30213100-6 – komputery przenośne

32322000-6 – urządzenia multimedialne 

Przedmiotem dostawy jest :

a)      Zestaw 16 szt. Drukarek ręcznych drukarka 3D 

Zestaw musi zawierać min.

  • Drukarka w formie Długopisu - długopis rysuje podgrzanym ABS lub PLA, co daje możliwość budowania obiektów 3D w taki sam sposób, jak drukarka 3D, ale bez tworzenia modeli komputerowych.
  • Zasilacz sieciowy,
  • Narzędzie odblokowujące,
  • Klucz do dyszy,
  • Mini śrubokręt,
  • Instrukcję obsługi,
  • 2x zestaw wkładów po 25 sztuk (1xABS i 1xPLA) – min. 5 kolorów.
  • Stojak na długopis i zestaw wkładów

b)     Komputer przenośny – laptop – 3 szt.

Specyfikacja techniczna: Komputer o parametrach nie gorszych jak: Procesor 2 rdzeniowy, 2.00 GHz, 3MB cache, 8GB 1600 MHz, maksymalnie do 16GB, ilośc gniazd (ogółem/wolne) 2/1, matryca matowa LED,  dysk 1000GB, przekątna 15,6", nagrywarka, kamera 1.0 Mpix, karta LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g/n, VGA, wyjście słuchawkowe/mikrofonowe, czytnik kart pamięci, USB 3.1. HDMI, bateria 2200 mAh 4-komorowa,System operacyjny:

Opis systemu operacyjnego:

  1. W ofercie wymagane jest podanie producenta, pełnej nazwy, wersji zainstalowanego systemu operacyjnego oraz nazwy i wersji licencji systemu operacyjnego. 
  2. System operacyjny klasy PC musi spełniać poniższe wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji.
  3. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek.
  4. Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu.
  5. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW.
  6. System musi umożliwiać pracę w domenie.
  7. Wsparcie dodatkowe dla zainstalowanego systemu operacyjnego co najmniej do 1 stycznia 2020 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny do zainstalowanego systemu). Wymagane jest aby dostarczona licencja systemu operacyjnego dopuszczała instalację systemu operacyjnego producenta, którego wsparcie dodatkowe wygasa nie wcześniej niż 1 stycznia 2025 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny aby móc zainstalować licencjonowany system operacyjny)
  8. Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim.
  9. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
  10. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
  11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
  12. Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.
  13. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
  14. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
  15. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
  16. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
  17. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
  18. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
  19. Zarządzanie stacją roboczą poprzez polityki rozumiane jako zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
  20. Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.
  21. Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard.
  22. Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
  23. Posiadanie narzędzi służących do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.
  24. Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0, 4.0, 5.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.
  25. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
  26. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
  27. Rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację.
  28. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji.
  29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
  30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
  31. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
  32. Możliwość przywracania plików systemowych.
  33. System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.).

System musi posiadać możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu).

c)      Rzutnik multimedialny – 2 szt.

Specyfikacja techniczna: Projektor ultra krótkoogniskowy o parametrach minimalnych: jasność w trybie bright 3000 ansi, noise eco 30db, tryb żywotności 3500h normal, rozdzielczość 1024x768, korekcja trapezowa +/- 15 stopni, ogniskowa F/2.6; f=7.35mm, głośnik 10W, 240W

ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

39162100-6 - pomoce dydaktyczne

Nr pozycji: 1   Nazwa: Uchwyty magnetyczne do tablic:  Sześć uchwytów magnetycznych o średnicy 40 mm, które pozwalają przytwierdzić do tablicy również grubsze kartki papieru. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 2  Nazwa: Okulary ochronne: Szczelne, wykonane z plastiku. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 3  Nazwa: Szkolna waga cyfrowa: Zakres ważenia  0 – 500 g, działka odczytowa 0,1 g, dokładność ważenia 1 g, szalka o średnicy 150 mm, zasilanie: baterie AA, funkcja automatycznego tarowania.

Nr pozycji: 4  Nazwa: Detektor przewodnictwa: Możliwość badania przewodnictwa ciał stałych i ciekłych. Dokonanie pomiaru poprzez dotknięcie elektrodami badanej substancji. Dioda sygnalizująca wynik doświadczenia.

Nr pozycji: 5 Nazwa: Termometr: Termometr alkoholowy. Zakres pomiaru od -10 do 110 stopni C.

Nr pozycji: 6  Nazwa: Statyw szkolny: W skład zestawu wchodzą elementy, które odpowiednio ze sobą łączone tworzą zestaw pomocniczy do demonstracji doświadczeń
w pracowniach szkolnych.

Nr pozycji: 7  Nazwa: Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych
w zmniejszonej skali
: Komplet sprzętu i szkła laboratoryjnego składający się z:

1.Pudełko plastikowe zamykane – 1 szt.

2. Statyw do probówek drewniany, dziesięciomiejscowy – 1 szt.

3. Probówki z kołnierzem (śr. 15 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

4. Probówki z kołnierzem (śr. 12 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

5. Probówka z tubusem (śr.15 mm, wys. 100 mm) – 1 szt.

6. Szkiełko zegarkowe (śr. 70mm) – 1 szt.

7. Szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm) – 1 szt.

8. Szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm) – 1 szt.

9. Zlewka (poj. 10 ml) – 2 szt.

10. Zlewka (poj. 25 ml) – 2 szt.

11. Szalka Petriego (śr. 75 mm) – 1 komplet

12. Bagietka szklana (dł. 100 mm) – 1 szt.

13. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml) – 5 szt.

14. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml) – 5 szt.

15. Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt.

16. Łapa drewniana do probówek – 1 szt.

17. Leje szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm) – 1 szt.

18. Wąż gumowy (śr. wew. 0,5 cm, dł. 30 cm) – 1 szt.

19. Korki gumowe (śr. górna 17 mm, śr. dolna 13 mm, wys. 24 mm) – 2 szt.

20. Korki gumowe (śr. górna 12,5 mm, śr. dolna 8 mm, wys. 17 mm) – 2 szt.

21. Szczotka do probówek – 1szt.

22. Szpatułka – 1 szt.

Nr pozycji: 8  Nazwa: Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnych: Komplet 12 buteleczek, 10 większych  przeznaczonych na wodne roztwory kwasów, zasad, soli i 2 mniejsze przeznaczone na wskaźniki chemiczne. Buteleczki umieszczone w drewnianym statywie. Dołączone etykiety samoprzylepne zgodne z wymogami sanepidu, zawierające piktogramy  i informacje o zagrożeniach (zwroty R i S). Szczegółowe opisy sporządzania roztworów o  określonych stężeniach bez konieczności użycia wagi.

Nr pozycji: 9  Nazwa: Wahadło Newtona: Wymiary: 150 x 100 x 120 mm , przyrząd przeznaczony do ilustracji 3 zasady dynamiki Newtona wyposażony w 5 stalowych kulek o śr. ok. 18 mm zawieszonych na podwójnych linkach.

Nr pozycji:10  Nazwa: Zestaw siłomierzy: Przeźroczysty korpus ze skalą w gramach umieszczoną na korpusie; Siłomierze: 1N, 5N, 10N, 20N, 50N; całość zapakowana w plastikowym kuferku.

Nr pozycji: 11 Nazwa: Zestaw do demonstracji zjawiska konwekcji: Szklana rurka o średnicy 15 mm wygięta w kształt prostokąta o szerokości 17 cm i wysokości 20 cm, u góry posiada wlew.

Nr pozycji: 12  Nazwa: Przyrząd do demonstracji Prawa Pascala: Model stanowi kula o średnicy 40 mm, na obwodzie której, równomiernie rozmieszczone są otworki oraz cylinder z ruchomym tłokiem, wymiary: Ø40x150 mm, ciężar: 0,08 kg

Nr pozycji: 13  Nazwa: Zestaw do badania ciśnienia hydrostatycznego: Gotowy zestaw w skład którego wchodzi:

  1. pleksiglasowe naczynia na ciecz o wymiarach 14 cm szerokości, 10 cm głębokości i 35 cm wysokości;
  2. sonda ciśnieniowa o średnicy 4 cm na prowadnicy umożliwiającej przesuwanie  jej góra-dół i jej obrót (prowadnica powinna posiadać zaznaczoną skalę głębokości zanurzenia sondy od 0 cm do 30 cm. Od sondy powinien odchodzić sylikonowy wężyk do podłączenia do manometru.
  3. Manometr wodny (U-rurka o wysokości 40 cm wykonana z pleksiglasu, przytwierdzona do płyty z zaznaczoną skalą porównawczą poziomów cieczy w obu ramionach) do umocowania na dołączonym statywie (żeliwna podstawa 15 cm na 10 cm pręt o długości 35 cm, wkręcany w podstawę); z lewego ramienia manometru wychodzi wężyk sylikonowy zabezpieczony przed przypadkowym złamaniem odpowiednią sprężyną;
  4. Strzykawka 35 ml z wężykiem do napełniania manometru cieczą
  5. Strzykawka 6 ml z wazeliną do posmarowania łożysk obracanych elementów
  6. Zapasowa gumowa membrana sondy ciśnieniowej;

Nr pozycji: 14  Nazwa: Przyrząd „Nurek Kartezjusza”: Przyrząd składa się z cylindra miarowego elastycznej membrany, która w tym układzie pełni funkcję tłoka oraz wykonanego ze szkła nurka. Wymiary - 300 x 80 x 80 mm  Ciężar - 0,15 kg

- Gwarancje min. 24 miesiące

- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak poszczególne części nie mogą być dzielone.

- Miejsce dostawy dla zadania nr 2, 3: Urząd Miejski Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śl.

II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym 

Lp.

Warunki udziału w postępowaniu

1

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

2

Zdolność techniczna lub zawodowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

3

Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:

- informacji zawartych w druku Wykaz dostaw, w tym: zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy obejmujących swym zakresem przedmiot zamówienia opisany w zadaniach.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

 IV.1. Kryteria oceny ofert: dla ZADANIA NR 2:

 

 Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:    

                                                                 najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                      niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =     ----------------------------        x 100%   

                                                                         cena oferty badanej

 

IV. 2.Kryteria oceny ofert: dla ZADANIA NR 3:

Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:    

                                                                najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                     niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =      ----------------------------        x 100%   

                                                                          cena oferty badanej

 

V.                Opis sposobu obliczania ceny:

1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.

2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.

 VI.             Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
do 4 czerwca 2018 r.

 VII.          Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

Ofertę  należy:
a) złożyć w formie pisemnej w języku polskim,  z wykorzystaniem formularza ofertowego, emailem na adres: maslej@oborniki-slaskie.pl) lub w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Punkt obsługi interesantów do dnia 28.03.2018 r. do godz. 10:30

b)  Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty.

c) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane

własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca sie, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).

e) ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe pn.: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała” Znak sprawy: ZP.271.85.2018”.

VIII. Rozstrzygnięcie postępowania:

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1.    Martyna Ostaszewska – inspektor ds. zamówień publicznych tel. (071) 310 35 19 wew. 420

e-mail: maslej@oborniki-slaskie.pl

2.    Dominika Łasica – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (071) 310 35 19 wew. 440, e-mail: lasica@oborniki-slaskie.pl

 

Załączniki:

- Formularz ofertowy (załącznik nr 1);

- Formularz cenowy dla zadania 2

- Formularz cenowy dla zadania 3

- Oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 2);

- Wzór umowy (załącznik nr 3);

- Wykaz dostaw (załącznik nr 4).

 

 

   Burmistrz Obornik Śląskich

 

         Arkadiusz Poprawa

 


Liczba odwiedzin : 205
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Obornikach Śląskich
Osoba wprowadzająca informację : Martyna Maślej
Osoba odpowiedzialna za informację : Ostaszewska Martyna
Czas wytworzenia: 2018-03-20 15:08:51
Czas publikacji: 2018-03-21 14:18:08
Data przeniesienia do archiwum: Brak