Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała” 

 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

 

                               

                                                                                                                                                                               Oborniki Śląskie, 20.03.2018 r.

                ZP.271.68.2018

                 (znak sprawy)

DOKUMENTACJA PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI POSTĘPOWANIA

dotycząca złożonych Propozycji cenowych.

1.      Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:

GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE

ul. Trzebnicka 1

55-120 Oborniki Śląskie

 2.      Opis przedmiotu zamówienia:

(przy zamówieniach na roboty budowlane określa się rodzaj budowy, zakres budowy, lokalizację budowy; przy zamówieniach na dostawy określa się rodzaj dostawy, podając polską normę oraz liczbę zamawianych surowców, produktów, sprzętu, innych rzeczy i dóbr; przy zamówieniach na usługi  określa się rodzaj usług oraz ich zakres zgodny
z opisem przedmiotu zamieszczonym we wniosku i w zaproszeniu)

2.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

Zadanie realizowane jest w ramach projektuRPO WD 2014-2020 Osi Priorytetowej 10. Edukacja Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałania 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego.

ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

-  39162110-9 - sprzęt dydaktyczny

- 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 26 zestawów klocków edukacyjnych dla początkujących składających się
z elementów do budowy robotów w celu nauki podstaw automatyki i robotyki wraz ze szkoleniem ich obsługi, na przykład Lego Mindstorms EV3 - wersja edukacyjna z oprogramowaniem.

3.2 Zestawy klocków edukacyjnych przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w celu nauki podstaw automatyki i robotyki na warsztatach konstruktorskich.

3.3 Specyfikacja zestawu dla początkujących:

a)       Bazowy zestaw konstrukcyjny robota składający się z:

Liczba części w zestawie: min. 541

Części elektroniczne:

a)    Sterownik robota:

b)    Procesor 32 bit, 300 MHz ARM9

c)     64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash

d)    Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA (6 szt.) lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora,

e)     min.4 porty do podłączenia efektorów

f)     min.4 porty do podłączenia czujników (częstotliwość pracy – 1000 próbek na sekundę)

g)     ekran monochromatyczny, rozdz. 178x128 px

h)    wbudowany głośnik

i)      wbudowana klawiatura podświetlana (6 przycisków, 3 kolory) do pracy bez wykorzystania zewnętrznego komputera

j)      wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji (maks. długość programu: 16 bloków, możliwość zapętlenia programu)

k)    wbudowany program do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych z podłączonych czujników

l)      oprogramowanie układowe na licencji otwartej

m)  port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem,

n)    port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika

  • o)    wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB)

p)    możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym – do 4 sterowników

q)    mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników (odpowiednik Plug&Play)

Serwomotor duży – dwie sztuki

dokładność pozycjonowania do 1 stopnia

160 - 170 obr./min

moment obrotowy: 0.21 N*m

moment trzymający: 0.42 N*m

waga: 76 g

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

Serwomotor średni

dokładność pozycjonowania do 1 stopnia

240-250 obr./min

moment obrotowy: 0.08 N*m

moment trzymający: 0.12 N*m

waga: 36 g

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

Ultradźwiękowy czujnik odległości

zasięg od 3 do 250 cm,

dokładność pomiaru do +/- 1 cm

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

tryby pracy (pomiar, wykrywanie innych czujników) sygnalizowane podświetleniem

Czujnik dotyku – dwie sztuki

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

Czujnik żyroskopowy

pomiar kąta obrotu z dokładnością +/- 3 st.

tryb pracy żyroskopu z prędkością do 440 st./s

częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, lub szybciej

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

Czujnik koloru / światła

rozpoznawanie 8 kolorów

3 tryby pracy: pomiar światła odbitego (kolor czerwony), rozpoznawanie kolorów, pomiar natężenia światła otoczenia

częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz

mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

Akumulator litowo-jonowy

pojemność przynajmniej 2050 mAh

możliwość ładowania bez wyciągania z robota

Zestaw musi być zapakowany w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. Zestaw zawiera 7 kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem.

Części konstrukcyjne:

elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulka podporowa, pełniąca funkcję koła kastora.

Dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd.

Możliwość programowania sterownika w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler
i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink.

Możliwości dołączonego programowania graficznego:

  • moduł programowania
  • moduł akwizycji i analizy danych pomiarowych (tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv)
  • zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy
  • tworzenie własnych scenariuszy zajęć
  • licencja wielostanowiskowa edukacyjna
  • kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze) oraz Mac OS X
  • wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady), Android oraz Chromium

Materiały dydaktyczne:

  • min. 40 samouczków pokazujących działanie robota w różnych konfiguracjach
  • min. 5 instrukcji gotowych robotów z przykładowymi programami
  • min. 15 otwartych projektów konstrukcyjno – programistycznych z przykładowymi rozwiązaniami.
  • Integracja z oprogramowaniem dedykowanym dla robota
  • elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli w języku polskim – nauka podstaw programowania graficznego
  • elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli w języku polskim – nauka podstaw programowania tekstowego
  • ćwiczenia wykonalne przy użyciu zestawu bazowego robota

Dodatkowe:

  • Gwarancja producenta –  na czas życia produktu (do 2022 r.)
  • Dedykowana linia telefoniczna pomocy technicznej
  • dedykowana ładowarka do akumulatora z zestawu bazowego

b)    Konstrukcyjny zestaw dodatkowy, składający się min. z 853 części konstrukcyjnych: elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (3 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, cięgna, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości; możliwość zbudowania przekładni ślimakowej, układu różnicowego, przekładni pasowej, modelu samochodowego układu kierowniczego, 5 dedykowanych instrukcji budowy różnych typów robotów (manipulator, robot kroczący, robot z napędem kołowym, gąsienicowym, model linii produkcyjnej). Zestaw w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie.

Elementy z zestawu kompatybilne z bazowym zestawem konstrukcyjnym z punktu a).

3.4                Szkolenie - min. 20 godz. Lekcyjnych wraz z przerwami i cateringiem (kawa, herbata, ciastka, ciepły posiłek – jeśli szkolenie pow. 8 h. – jednorazowo)  dla 13 osób (informatyków) którzy prowadzić będą później zajęcia
z dziećmi w zakresie:

a)       praktyczne podstawy konstruowania robotów,

b)       instalację niezbędnego oprogramowania do nauki programowania robotów na urządzeniach mobilnych, jego konfigurację i synchronizację z robotem,

c)       praktyczne podstawy programowania robotów.

Szkolenie odbędzie się w jednej ze szkół na terenie Gminy Oborniki Śląskie, na sprzęcie Wykonawcy.

 

ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

30213100-6 – komputery przenośne

32322000-6 – urządzenia multimedialne

Przedmiotem dostawy jest :

a)       Zestaw 16 szt. Drukarek ręcznych drukarka 3D 

Zestaw musi zawierać min.

  • Drukarka w formie Długopisu - długopis rysuje podgrzanym ABS lub PLA, co daje możliwość budowania obiektów 3D w taki sam sposób, jak drukarka 3D, ale bez tworzenia modeli komputerowych.
  • Zasilacz sieciowy,
  • Narzędzie odblokowujące,
  • Klucz do dyszy,
  • Mini śrubokręt,
  • Instrukcję obsługi,
  • 2x zestaw wkładów po 25 sztuk (1xABS i 1xPLA) – min. 5 kolorów.
  • Stojak na długopis i zestaw wkładów

b)       Komputer przenośny – laptop – 3 szt.

Specyfikacja techniczna: Komputer o parametrach nie gorszych jak: Procesor 2 rdzeniowy, 2.00 GHz, 3MB cache, 8GB 1600 MHz, maksymalnie do 16GB, ilośc gniazd (ogółem/wolne) 2/1, matryca matowa LED,  dysk 1000GB, przekątna 15,6", nagrywarka, kamera 1.0 Mpix, karta LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g/n, VGA, wyjście słuchawkowe/mikrofonowe, czytnik kart pamięci, USB 3.1. HDMI, bateria 2200 mAh 4-komorowa,System operacyjny:

Opis systemu operacyjnego:

  1. W ofercie wymagane jest podanie producenta, pełnej nazwy, wersji zainstalowanego systemu operacyjnego oraz nazwy i wersji licencji systemu operacyjnego. 
  2. System operacyjny klasy PC musi spełniać poniższe wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji.
  3. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek.
  4. Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu.
  5. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW.
  6. System musi umożliwiać pracę w domenie.
  7. Wsparcie dodatkowe dla zainstalowanego systemu operacyjnego co najmniej do 1 stycznia 2020 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny do zainstalowanego systemu). Wymagane jest aby dostarczona licencja systemu operacyjnego dopuszczała instalację systemu operacyjnego producenta, którego wsparcie dodatkowe wygasa nie wcześniej niż 1 stycznia 2025 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny aby móc zainstalować licencjonowany system operacyjny)
  8. Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim.
  9. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
  10. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
  11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
  12. Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać
    i pobrać ze strony producenta.
  13. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
  14. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
  15. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
  16. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
  17. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
  18. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
  19. Zarządzanie stacją roboczą poprzez polityki rozumiane jako zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
  20. Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.
  21. Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard.
  22. Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
  23. Posiadanie narzędzi służących do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.
  24. Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0, 4.0, 5.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.
  25. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
  26. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
  27. Rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację.
  28. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji.
  29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
  30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
  31. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (backup); automatyczne wykonywanie kopii plików
    z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
  32. Możliwość przywracania plików systemowych.
  33. System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.).

System musi posiadać możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu).

c)       Rzutnik multimedialny – 2 szt.

Specyfikacja techniczna: Projektor ultra krótkoogniskowy o parametrach minimalnych: jasność w trybie bright 3000 ansi, noise eco 30db, tryb żywotności 3500h normal, rozdzielczość 1024x768, korekcja trapezowa +/- 15 stopni, ogniskowa F/2.6; f=7.35mm, głośnik 10W, 240W

ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

39162100-6 - pomoce dydaktyczne

Nr pozycji: 1   Nazwa: Uchwyty magnetyczne do tablic:  Sześć uchwytów magnetycznych o średnicy 40 mm, które pozwalają przytwierdzić do tablicy również grubsze kartki papieru. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 2  Nazwa: Okulary ochronne: Szczelne, wykonane z plastiku. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 3  Nazwa: Szkolna waga cyfrowa: Zakres ważenia  0 – 500 g, działka odczytowa 0,1 g, dokładność ważenia 1 g, szalka o średnicy 150 mm, zasilanie: baterie AA, funkcja automatycznego tarowania.

Nr pozycji: 4  Nazwa: Detektor przewodnictwa: Możliwość badania przewodnictwa ciał stałych i ciekłych. Dokonanie pomiaru poprzez dotknięcie elektrodami badanej substancji. Dioda sygnalizująca wynik doświadczenia.

Nr pozycji: 5 Nazwa: Termometr: Termometr alkoholowy. Zakres pomiaru od -10 do 110 stopni C.

Nr pozycji: 6  Nazwa: Statyw szkolny: W skład zestawu wchodzą elementy, które odpowiednio ze sobą łączone tworzą zestaw pomocniczy do demonstracji doświadczeń w pracowniach szkolnych.

Nr pozycji: 7  Nazwa: Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych w zmniejszonej skali: Komplet sprzętu i szkła laboratoryjnego składający się z:

1.Pudełko plastikowe zamykane – 1 szt.

2. Statyw do probówek drewniany, dziesięciomiejscowy – 1 szt.

3. Probówki z kołnierzem (śr. 15 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

4. Probówki z kołnierzem (śr. 12 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

5. Probówka z tubusem (śr.15 mm, wys. 100 mm) – 1 szt.

6. Szkiełko zegarkowe (śr. 70mm) – 1 szt.

7. Szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm) – 1 szt.

8. Szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm) – 1 szt.

9. Zlewka (poj. 10 ml) – 2 szt.

10. Zlewka (poj. 25 ml) – 2 szt.

11. Szalka Petriego (śr. 75 mm) – 1 komplet

12. Bagietka szklana (dł. 100 mm) – 1 szt.

13. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml) – 5 szt.

14. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml) – 5 szt.

15. Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt.

16. Łapa drewniana do probówek – 1 szt.

17. Leje szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm) – 1 szt.

18. Wąż gumowy (śr. wew. 0,5 cm, dł. 30 cm) – 1 szt.

19. Korki gumowe (śr. górna 17 mm, śr. dolna 13 mm, wys. 24 mm) – 2 szt.

20. Korki gumowe (śr. górna 12,5 mm, śr. dolna 8 mm, wys. 17 mm) – 2 szt.

21. Szczotka do probówek – 1szt.

22. Szpatułka – 1 szt.

Nr pozycji: 8  Nazwa: Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnych: Komplet 12 buteleczek, 10 większych  przeznaczonych na wodne roztwory kwasów, zasad, soli i 2 mniejsze przeznaczone na wskaźniki chemiczne. Buteleczki umieszczone w drewnianym statywie. Dołączone etykiety samoprzylepne zgodne z wymogami sanepidu, zawierające piktogramy  i informacje o zagrożeniach (zwroty R i S). Szczegółowe opisy sporządzania roztworów o  określonych stężeniach bez konieczności użycia wagi.

Nr pozycji: 9  Nazwa: Wahadło Newtona: Wymiary: 150 x 100 x 120 mm , przyrząd przeznaczony do ilustracji 3 zasady dynamiki Newtona wyposażony w 5 stalowych kulek o śr. ok. 18 mm zawieszonych na podwójnych linkach.

Nr pozycji:10  Nazwa: Zestaw siłomierzy: Przeźroczysty korpus ze skalą w gramach umieszczoną na korpusie; Siłomierze: 1N, 5N, 10N, 20N, 50N; całość zapakowana w plastikowym kuferku.

Nr pozycji: 11 Nazwa: Zestaw do demonstracji zjawiska konwekcji: Szklana rurka o średnicy 15 mm wygięta
w kształt prostokąta o szerokości 17 cm i wysokości 20 cm, u góry posiada wlew.

Nr pozycji: 12  Nazwa: Przyrząd do demonstracji Prawa Pascala: Model stanowi kula o średnicy 40 mm, na obwodzie której, równomiernie rozmieszczone są otworki oraz cylinder z ruchomym tłokiem, wymiary: Ø40x150 mm, ciężar: 0,08 kg

Nr pozycji: 13  Nazwa: Zestaw do badania ciśnienia hydrostatycznego: Gotowy zestaw w skład którego wchodzi:

  1. pleksiglasowe naczynia na ciecz o wymiarach 14 cm szerokości, 10 cm głębokości i 35 cm wysokości;
  2. sonda ciśnieniowa o średnicy 4 cm na prowadnicy umożliwiającej przesuwanie  jej góra-dół i jej obrót (prowadnica powinna posiadać zaznaczoną skalę głębokości zanurzenia sondy od 0 cm do 30 cm. Od sondy powinien odchodzić sylikonowy wężyk do podłączenia do manometru.
  3. Manometr wodny (U-rurka o wysokości 40 cm wykonana z pleksiglasu, przytwierdzona do płyty z zaznaczoną skalą porównawczą poziomów cieczy w obu ramionach) do umocowania na dołączonym statywie (żeliwna podstawa 15 cm na 10 cm pręt o długości 35 cm, wkręcany w podstawę); z lewego ramienia manometru wychodzi wężyk sylikonowy zabezpieczony przed przypadkowym złamaniem odpowiednią sprężyną;
  4. Strzykawka 35 ml z wężykiem do napełniania manometru cieczą
  5. Strzykawka 6 ml z wazeliną do posmarowania łożysk obracanych elementów
  6. Zapasowa gumowa membrana sondy ciśnieniowej;

Nr pozycji: 14  Nazwa: Przyrząd „Nurek Kartezjusza”: Przyrząd składa się z cylindra miarowego elastycznej membrany, która w tym układzie pełni funkcję tłoka oraz wykonanego ze szkła nurka. Wymiary - 300 x 80 x 80 mm  Ciężar - 0,15 kg

- Gwarancje min. 24 miesiące

 3.  Wartość szacunkowa zamówienia ustalona została na kwotę:

- ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

72.020,00 zł brutto,  58.552,85 zł netto;  13.579,99 euro.

 

- ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

19.400,00 zł brutto, 15.772,36 zł netto; 3.658,04 euro.

 

- ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

2200,00 zł brutto, 1.788,62 zł netto;  414,83 euro.

 

Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu 26.02.2018 r. na podstawie:

r)       cen rynkowych przedmiotu zamówienia – podać źródło……………………………
……………………………………………………………………………………….

s)       analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,

t)       wysokości wydatków planowanych w budżecie na dany cel,

u)      odniesienia do cen dostawy/usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu
i zwiększeniu go o wskaźnik inflacji,

v)      kosztorysu inwestorskiego

w)    przeprowadzenia wstępnego badania ofert cenowych

                        ( podkreślić właściwą podstawę)

 4.      Ustalenia wartości zamówienia, o której mowa wyżej, dokonał/a:

         - Dominika Łasica – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Remontów

5.      Powody, dla których zastosowano art.4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych:

   Zamówienie o wartości poniżej 30.000 euro netto. W dniu 06.03.2018r. zaproszenie
do złożenia ofert zostało opublikowane na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Oborniki Śląskie oraz w bazie konkurencyjności.

 6.      Wykaz wykonawców, którzy złożyli propozycje cenowe:

ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

Nr propozycji

Nazwa firmy

Siedziba firmy

Cena

punktacja

1

AKCES edukacja Kurzyca, Piasecki Sp. j.

ul. Wysogotowska 9

62-081 Przeźmierowo

71.634,00 zł brutto

100,00

ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

Nr propozycji

Nazwa firmy

Siedziba firmy

Cena

punktacja

Brak ofert

ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

Nr propozycji

Nazwa firmy

Siedziba firmy

Cena

punktacja

Brak ofert

 7.      Opis kryteriów:

Nr kryterium

Opis kryterium

Znaczenie w %

1.

Cena

100

 8.      Wskazanie wybranej propozycji cenowej:

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano propozycję cenową (podać dane wybranego wykonawcy)

ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

         AKCES edukacja Kurzyca, Piasecki Sp. j.

         ul. Wysogotowska 9

62-081 Przeźmierowo

ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

- unieważnienie części postępowania

ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

- unieważnienie części postępowania

 9.      Uzasadnienie wyboru i inne istotne z punktu prowadzonego postępowania informacje:

ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

       Wykonawca założył najkorzystniejszą ofertę cenową.

 10.  W wyborze propozycji cenowej uczestniczyli: 

  1. Dominika Łasica – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Remontów

Martyna Ostaszewska - Inspektor ds. zamówień publicznych

            (podać dane osób, które brały udział w wyborze propozycji cenowej)

 11.  Prace nad realizacją zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia prowadził/a:

       Dominika Łasica – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Remontów

                                                                                                          Dominika Łasica   

                                                                                        (podpis pracownika prowadzącego prace) 

Dokumentację sporządził/a: Martyna Ostaszewska – inspektor ds. zamówień publicznych

                                                                                 (podać dane pracownika, który sporządził dokumentację)

                                                                           Martyna Ostaszewska

                                                                                             (podpis osoby sporządzającej dokumentację)

 12.  Adnotacja Rejestracji protokołu oraz jego akceptacja pod względem formalnym przez Prezesa lub osobę upoważnioną:

Nr rejestru: ZP.271.68.2018 data: 20.03.2018 r.

                                                                                                              Burmistrz Obornik Śląskich

                                                                                                                    Arkadiusz Poprawa

 


Liczba odwiedzin : 116
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Obornikach Śląskich
Osoba wprowadzająca informację : Martyna Maślej
Osoba odpowiedzialna za informację : Ostaszewska Martyna
Czas wytworzenia: 2018-03-20 14:13:31
Czas publikacji: 2018-03-20 14:13:31
Data przeniesienia do archiwum: Brak