Zapytanie ofertowe: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała” 

 

Zapytanie ofertowe: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

 

 

Znak sprawy: ZP.271.68.2018                                                                                                                                                        Oborniki Śląskie,  2018-03-06                                                                                                                                                                          

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O  WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Zamawiający:

GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE

Trzebnicka1
55-120 Oborniki Śląskie

W oparciu o art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym pn.:

Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała”

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu RPO WD 2014-2020 Osi Priorytetowej 10. Edukacja Działania 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałania 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego.

ZADANIE NR 1: Klocki edukacyjne

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

-  39162110-9 - sprzęt dydaktyczny

- 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.1              Przedmiotem zamówienia jest dostawa 26 zestawów klocków edukacyjnych dla początkujących składających się z elementów do budowy robotów w celu nauki podstaw automatyki i robotyki wraz ze szkoleniem ich obsługi, na przykład Lego Mindstorms EV3 - wersja edukacyjna z oprogramowaniem.

3.2              Zestawy klocków edukacyjnych przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych
i gimnazjalnych w celu nauki podstaw automatyki i robotyki na warsztatach konstruktorskich.

3.3              Specyfikacja zestawu dla początkujących:

a)      Bazowy zestaw konstrukcyjny robota składający się z:

Liczba części w zestawie: min. 541

Części elektroniczne:

a)   Sterownik robota:

b)   Procesor 32 bit, 300 MHz ARM9

c)    64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash

d)   Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA (6 szt.) lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora,

e)    min.4 porty do podłączenia efektorów

f)    min.4 porty do podłączenia czujników (częstotliwość pracy – 1000 próbek na sekundę)

g)   ekran monochromatyczny, rozdz. 178x128 px

h)   wbudowany głośnik

i)     wbudowana klawiatura podświetlana (6 przycisków, 3 kolory) do pracy bez wykorzystania zewnętrznego komputera

j)     wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji (maks. długość programu: 16 bloków, możliwość zapętlenia programu)

k)   wbudowany program do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych z podłączonych czujników

l)     oprogramowanie układowe na licencji otwartej

m) port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem,

n)   port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika

o)   wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB)

p)   możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym – do 4 sterowników

q)   mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników (odpowiednik Plug&Play)

  • Serwomotor duży – dwie sztuki

◦   dokładność pozycjonowania do 1 stopnia

◦   160 - 170 obr./min

◦   moment obrotowy: 0.21 N*m

◦   moment trzymający: 0.42 N*m

◦   waga: 76 g

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

  • Serwomotor średni

◦   dokładność pozycjonowania do 1 stopnia

◦   240-250 obr./min

◦   moment obrotowy: 0.08 N*m

◦   moment trzymający: 0.12 N*m

◦   waga: 36 g

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

  • Ultradźwiękowy czujnik odległości

◦   zasięg od 3 do 250 cm,

◦   dokładność pomiaru do +/- 1 cm

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

◦   tryby pracy (pomiar, wykrywanie innych czujników) sygnalizowane podświetleniem

  • Czujnik dotyku – dwie sztuki

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

  • Czujnik żyroskopowy

◦   pomiar kąta obrotu z dokładnością +/- 3 st.

◦   tryb pracy żyroskopu z prędkością do 440 st./s

◦   częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, lub szybciej

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

  • Czujnik koloru / światła

◦   rozpoznawanie 8 kolorów

◦   3 tryby pracy: pomiar światła odbitego (kolor czerwony), rozpoznawanie kolorów, pomiar natężenia światła otoczenia

◦   częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz

◦   mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota

  • Akumulator litowo-jonowy

◦   pojemność przynajmniej 2050 mAh

◦   możliwość ładowania bez wyciągania z robota

Zestaw musi być zapakowany w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. Zestaw zawiera 7 kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem.

Części konstrukcyjne:

elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulka podporowa, pełniąca funkcję koła kastora.

Dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd.

Możliwość programowania sterownika w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink.

Możliwości dołączonego programowania graficznego:

  • moduł programowania
  • moduł akwizycji i analizy danych pomiarowych (tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv)
  • zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy
  • tworzenie własnych scenariuszy zajęć
  • licencja wielostanowiskowa edukacyjna
  • kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze)
    oraz Mac OS X
  • wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady), Android oraz Chromium

Materiały dydaktyczne:

  • min. 40 samouczków pokazujących działanie robota w różnych konfiguracjach
  • min. 5 instrukcji gotowych robotów z przykładowymi programami
  • min. 15 otwartych projektów konstrukcyjno – programistycznych z przykładowymi rozwiązaniami.
  • Integracja z oprogramowaniem dedykowanym dla robota
  • elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli w języku polskim – nauka podstaw programowania graficznego
  • elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli w języku polskim – nauka podstaw programowania tekstowego
  • ćwiczenia wykonalne przy użyciu zestawu bazowego robota

Dodatkowe:

  • Gwarancja producenta –  na czas życia produktu (do 2022 r.)
  • Dedykowana linia telefoniczna pomocy technicznej
  • dedykowana ładowarka do akumulatora z zestawu bazowego

b)   Konstrukcyjny zestaw dodatkowy, składający się min. z 853 części konstrukcyjnych: elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (3 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, cięgna, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości; możliwość zbudowania przekładni ślimakowej, układu różnicowego, przekładni pasowej, modelu samochodowego układu kierowniczego, 5 dedykowanych instrukcji budowy różnych typów robotów (manipulator, robot kroczący, robot z napędem kołowym, gąsienicowym, model linii produkcyjnej). Zestaw w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie.

Elementy z zestawu kompatybilne z bazowym zestawem konstrukcyjnym z punktu a).

3.4              Szkolenie - min. 20 godz. Lekcyjnych wraz z przerwami i cateringiem (kawa, herbata, ciastka, ciepły posiłek – jeśli szkolenie pow. 8 h. – jednorazowo)  dla 13 osób (informatyków) którzy prowadzić będą później zajęcia z dziećmi w zakresie:

a)      praktyczne podstawy konstruowania robotów,

b)      instalację niezbędnego oprogramowania do nauki programowania robotów na urządzeniach mobilnych, jego konfigurację i synchronizację z robotem,

c)      praktyczne podstawy programowania robotów.

Szkolenie odbędzie się w jednej ze szkół na terenie Gminy Oborniki Śląskie, na sprzęcie Wykonawcy.

ZADANIE NR 2: Sprzęt multimedialny

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

30213100-6 – komputery przenośne

32322000-6 – urządzenia multimedialne

Przedmiotem dostawy jest :

a)      Zestaw 16 szt. Drukarek ręcznych drukarka 3D 

Zestaw musi zawierać min.

  • Drukarka w formie Długopisu - długopis rysuje podgrzanym ABS lub PLA, co daje możliwość budowania obiektów 3D w taki sam sposób, jak drukarka 3D, ale bez tworzenia modeli komputerowych.
  • Zasilacz sieciowy,
  • Narzędzie odblokowujące,
  • Klucz do dyszy,
  • Mini śrubokręt,
  • Instrukcję obsługi,
  • 2x zestaw wkładów po 25 sztuk (1xABS i 1xPLA) – min. 5 kolorów.
  • Stojak na długopis i zestaw wkładów

b)     Komputer przenośny – laptop – 3 szt.

Specyfikacja techniczna: Komputer o parametrach nie gorszych jak: Procesor 2 rdzeniowy, 2.00 GHz, 3MB cache, 8GB 1600 MHz, maksymalnie do 16GB, ilośc gniazd (ogółem/wolne) 2/1, matryca matowa LED,  dysk 1000GB, przekątna 15,6", nagrywarka, kamera 1.0 Mpix, karta LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b/g/n, VGA, wyjście słuchawkowe/mikrofonowe, czytnik kart pamięci, USB 3.1. HDMI, bateria 2200 mAh 4-komorowa,System operacyjny:

Opis systemu operacyjnego:

  1. W ofercie wymagane jest podanie producenta, pełnej nazwy, wersji zainstalowanego systemu operacyjnego oraz nazwy i wersji licencji systemu operacyjnego. 
  2. System operacyjny klasy PC musi spełniać poniższe wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji.
  3. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek.
  4. Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu.
  5. Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW.
  6. System musi umożliwiać pracę w domenie.
  7. Wsparcie dodatkowe dla zainstalowanego systemu operacyjnego co najmniej do 1 stycznia 2020 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny do zainstalowanego systemu). Wymagane jest aby dostarczona licencja systemu operacyjnego dopuszczała instalację systemu operacyjnego producenta, którego wsparcie dodatkowe wygasa nie wcześniej niż 1 stycznia 2025 r. (wymagany dołączony do komputera nośnik instalacyjny aby móc zainstalować licencjonowany system operacyjny)
  8. Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim.
  9. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
  10. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
  11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi).
  12. Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.
  13. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
  14. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
  15. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
  16. Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
  17. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
  18. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
  19. Zarządzanie stacją roboczą poprzez polityki rozumiane jako zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji.
  20. Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.
  21. Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard.
  22. Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji.
  23. Posiadanie narzędzi służących do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk.
  24. Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0, 4.0, 5.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach.
  25. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń.
  26. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
  27. Rozwiązanie umożliwiające wdrożenie nowego obrazu poprzez zdalną instalację.
  28. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji.
  29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
  30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe.
  31. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
  32. Możliwość przywracania plików systemowych.
  33. System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych, do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.).

System musi posiadać możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu).

 

c)      Rzutnik multimedialny – 2 szt.

Specyfikacja techniczna: Projektor ultra krótkoogniskowy o parametrach minimalnych: jasność w trybie bright 3000 ansi, noise eco 30db, tryb żywotności 3500h normal, rozdzielczość 1024x768, korekcja trapezowa +/- 15 stopni, ogniskowa F/2.6; f=7.35mm, głośnik 10W, 240W

 

ZADANIE NR 3: Pomoce dydaktyczne

Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV:

39162100-6 - pomoce dydaktyczne

Nr pozycji: 1   Nazwa: Uchwyty magnetyczne do tablic:  Sześć uchwytów magnetycznych o średnicy 40 mm, które pozwalają przytwierdzić do tablicy również grubsze kartki papieru. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 2  Nazwa: Okulary ochronne: Szczelne, wykonane z plastiku. Kolor bez znaczenia.

Nr pozycji: 3  Nazwa: Szkolna waga cyfrowa: Zakres ważenia  0 – 500 g, działka odczytowa 0,1 g, dokładność ważenia 1 g, szalka o średnicy 150 mm, zasilanie: baterie AA, funkcja automatycznego tarowania.

Nr pozycji: 4  Nazwa: Detektor przewodnictwa: Możliwość badania przewodnictwa ciał stałych i ciekłych. Dokonanie pomiaru poprzez dotknięcie elektrodami badanej substancji. Dioda sygnalizująca wynik doświadczenia.

Nr pozycji: 5 Nazwa: Termometr: Termometr alkoholowy. Zakres pomiaru od -10 do 110 stopni C.

Nr pozycji: 6  Nazwa: Statyw szkolny: W skład zestawu wchodzą elementy, które odpowiednio ze sobą łączone tworzą zestaw pomocniczy do demonstracji doświadczeń
w pracowniach szkolnych.

Nr pozycji: 7  Nazwa: Zestaw laboratoryjny do eksperymentów chemicznych
w zmniejszonej skali
: Komplet sprzętu i szkła laboratoryjnego składający się z:

1.Pudełko plastikowe zamykane – 1 szt.

2. Statyw do probówek drewniany, dziesięciomiejscowy – 1 szt.

3. Probówki z kołnierzem (śr. 15 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

4. Probówki z kołnierzem (śr. 12 mm. wys.100 mm) – 5 szt.

5. Probówka z tubusem (śr.15 mm, wys. 100 mm) – 1 szt.

6. Szkiełko zegarkowe (śr. 70mm) – 1 szt.

7. Szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm) – 1 szt.

8. Szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm) – 1 szt.

9. Zlewka (poj. 10 ml) – 2 szt.

10. Zlewka (poj. 25 ml) – 2 szt.

11. Szalka Petriego (śr. 75 mm) – 1 komplet

12. Bagietka szklana (dł. 100 mm) – 1 szt.

13. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml) – 5 szt.

14. Pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml) – 5 szt.

15. Porcelanowa płytka z sześcioma wgłębieniami – 1 szt.

16. Łapa drewniana do probówek – 1 szt.

17. Leje szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm) – 1 szt.

18. Wąż gumowy (śr. wew. 0,5 cm, dł. 30 cm) – 1 szt.

19. Korki gumowe (śr. górna 17 mm, śr. dolna 13 mm, wys. 24 mm) – 2 szt.

20. Korki gumowe (śr. górna 12,5 mm, śr. dolna 8 mm, wys. 17 mm) – 2 szt.

21. Szczotka do probówek – 1szt.

22. Szpatułka – 1 szt.

Nr pozycji: 8  Nazwa: Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnych: Komplet 12 buteleczek, 10 większych  przeznaczonych na wodne roztwory kwasów, zasad, soli i 2 mniejsze przeznaczone na wskaźniki chemiczne. Buteleczki umieszczone w drewnianym statywie. Dołączone etykiety samoprzylepne zgodne z wymogami sanepidu, zawierające piktogramy  i informacje o zagrożeniach (zwroty R i S). Szczegółowe opisy sporządzania roztworów o  określonych stężeniach bez konieczności użycia wagi.

Nr pozycji: 9  Nazwa: Wahadło Newtona: Wymiary: 150 x 100 x 120 mm , przyrząd przeznaczony do ilustracji 3 zasady dynamiki Newtona wyposażony w 5 stalowych kulek o śr. ok. 18 mm zawieszonych na podwójnych linkach.

Nr pozycji:10  Nazwa: Zestaw siłomierzy: Przeźroczysty korpus ze skalą w gramach umieszczoną na korpusie; Siłomierze: 1N, 5N, 10N, 20N, 50N; całość zapakowana w plastikowym kuferku.

Nr pozycji: 11 Nazwa: Zestaw do demonstracji zjawiska konwekcji: Szklana rurka o średnicy 15 mm wygięta w kształt prostokąta o szerokości 17 cm i wysokości 20 cm, u góry posiada wlew.

Nr pozycji: 12  Nazwa: Przyrząd do demonstracji Prawa Pascala: Model stanowi kula o średnicy 40 mm, na obwodzie której, równomiernie rozmieszczone są otworki oraz cylinder z ruchomym tłokiem, wymiary: Ø40x150 mm, ciężar: 0,08 kg

Nr pozycji: 13  Nazwa: Zestaw do badania ciśnienia hydrostatycznego: Gotowy zestaw w skład którego wchodzi:

  1. pleksiglasowe naczynia na ciecz o wymiarach 14 cm szerokości, 10 cm głębokości i 35 cm wysokości;
  2. sonda ciśnieniowa o średnicy 4 cm na prowadnicy umożliwiającej przesuwanie  jej góra-dół i jej obrót (prowadnica powinna posiadać zaznaczoną skalę głębokości zanurzenia sondy od 0 cm do 30 cm. Od sondy powinien odchodzić sylikonowy wężyk do podłączenia do manometru.
  3. Manometr wodny (U-rurka o wysokości 40 cm wykonana z pleksiglasu, przytwierdzona do płyty z zaznaczoną skalą porównawczą poziomów cieczy w obu ramionach) do umocowania na dołączonym statywie (żeliwna podstawa 15 cm na 10 cm pręt o długości 35 cm, wkręcany w podstawę); z lewego ramienia manometru wychodzi wężyk sylikonowy zabezpieczony przed przypadkowym złamaniem odpowiednią sprężyną;
  4. Strzykawka 35 ml z wężykiem do napełniania manometru cieczą
  5. Strzykawka 6 ml z wazeliną do posmarowania łożysk obracanych elementów
  6. Zapasowa gumowa membrana sondy ciśnieniowej;

Nr pozycji: 14  Nazwa: Przyrząd „Nurek Kartezjusza”: Przyrząd składa się z cylindra miarowego elastycznej membrany, która w tym układzie pełni funkcję tłoka oraz wykonanego ze szkła nurka. Wymiary - 300 x 80 x 80 mm  Ciężar - 0,15 kg

 

- Gwarancje min. 24 miesiące

 

- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak poszczególne części nie mogą być dzielone.

- Miejsce dostawy dla zadania nr 1, 2, 3: Urząd Miejski Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śl.

II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym 

Lp.

Warunki udziału w postępowaniu

1

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

2

Zdolność techniczna lub zawodowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

3

Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:

- informacji zawartych w druku Wykaz dostaw, w tym: zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy obejmujących swym zakresem przedmiot zamówienia opisany w zadaniach.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

 

IV. 1.Kryteria oceny ofert: dla ZADANIA NR 1:

l.p.

Nawa kryterium

 

waga

1.

Cena oferty

60 %

2.

Jakość

30 %

3.

Okres gwarancji

10 %

 

Sposób oceny ofert.

            Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:    

                                                                 najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                      niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =     ----------------------------        x 100 x 60%   

                                                                         cena oferty badanej

Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jakość (J).

Ocenie podlegają parametry techniczne oraz właściwości funkcjonalne oferowanych zestawów klocków edukacyjnych dla zaawansowanych i początkujących.

Podkryterium 1

Możliwość składania zestawu bez użycia narzędzi (MSZBUN)

Zamawiający przyzna punkty jeżeli oferowany zestaw klocków edukacyjnych nie wymaga użycia narzędzi do składania elementów zestawu, tzn. jeżeli do złożenia robota wystarczy posłużyć się dłońmi. 

Punktacja - w celu oceny ofert przyjęto, że 1 pkt odpowiada 1%.

Opis zestawu

Zestaw dla początkujących

składanie elementów zestawu dłońmi

- bez użycia narzędzi

10 pkt

składanie elementów zestawu przy użyciu narzędzi

0 pkt

Podkryterium 2

          Ilość dodatkowych instrukcji budowy robotów (IDIBR)

Zamawiający przyzna punkty jeżeli oferowany zestaw klocków edukacyjnych umożliwia zbudowanie, w oparciu o instrukcje budowy robotów obrazkowe lub
w języku polskim, z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika większej ilości robotów różnych kształtów od wymaganej minimalnej ilości (wymagania minimalne; możliwość budowy minimum 8 robotów różnych kształtów z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika w oparciu o instrukcje budowy obrazkowe lub w języku polskim).

Możliwość budowy robotów innych kształtów w oparciu o instrukcje budowy
w języku polskim winna być możliwa na podstawie elementów wchodzących w skład oferowanego zestawu.

Punktacja - w celu oceny ofert przyjęto, że 1 pkt odpowiada 1%.

Ilość dodatkowych instrukcji

Zestaw dla początkujących

1

1 pkt

2

5 pkt

3

10 pkt

4

15 pkt

5 i więcej

20 pkt

 

          Okres gwarancji G).

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do okresu gwarancji jakości producenta na oferowane zestawy wraz wszystkimi niezbędnymi składowymi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionego przez wykonawców zastrzegając, iż minimalny okres (termin) gwarancji wynosi 24 miesiące.

Punkty zostaną przyznane wg poniższych zasad:

24 miesiące gwarancji - 0 punktów,

36 miesięcy gwarancji - 10 punktów.

Punkty uzyskane przez ofertę za poszczególne kryteria wyboru zostaną zsumowane. Wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia  i uzyskała największą liczbę punktów. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru

C + J (MSZBUN + IDIBR) + G

gdzie:

C                - liczba punktów za cenę oferty

J                 - liczba punktów za jakość

MSZBUN - liczba punktów za możliwość składania zestawu bez użycia narzędzi

IDIBR       - liczba punktów za ilość dodatkowych instrukcji budowy robotów

G                - liczba punktów za okres gwarancji

 

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

          - okres gwarancji

       Opis kryterium z uzasadnieniem zastosowania i wagi:

Okres gwarancji G).

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do okresu gwarancji jakości producenta na oferowane zestawy wraz wszystkimi niezbędnymi składowymi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionego przez wykonawców zastrzegając, iż minimalny okres (termin) gwarancji wynosi 24 miesiące.

Punkty zostaną przyznane wg poniższych zasad:

24 miesiące gwarancji - 0 punktów,

36 miesięcy gwarancji - 10 punktów.

 IV. 2.Kryteria oceny ofert: dla ZADANIA NR 2:

 Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:    

                                                               najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                      niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =     ----------------------------        x 100%   

                                                                         cena oferty badanej

IV. 3. Kryteria oceny ofert: dla ZADANIA NR 3:

Cena oferty (C).

Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty
z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru:    

                                                                najniższa cena oferty spośród ofert 
                                                                     niepodlegających odrzuceniu

     C (liczba punktów oferty badanej) =      ----------------------------        x 100%   

                                                                          cena oferty badanej

 V.                Opis sposobu obliczania ceny:

1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.

2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.

 VI.             Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
do 4 czerwca 2018 r.

 VII.          Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

Ofertę  należy:
a) złożyć w formie pisemnej w języku polskim,  z wykorzystaniem formularza ofertowego, emailem na adres: maslej@oborniki-slaskie.pl) lub w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Punkt obsługi interesantów do dnia 14.03.2018 r. do godz. 10:30

b)  Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty.

c) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane

własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

Całość tworząca ofertę winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. Zaleca sie, aby wszystkie strony oferty zostały ponumerowane przez Wykonawcę (dotyczy tylko zapisanych stron oferty).

e) ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe pn.: Dostawa materiałów edukacyjnych w ramach projektu „Innowacyjna Edukacja w gminach Czernica, Długołęka, Oborniki Śląskie i Wisznia Mała” Znak sprawy: ZP.271.68.2018”.

VIII. Rozstrzygnięcie postępowania:

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1.    Martyna Ostaszewska – inspektor ds. zamówień publicznych tel. (071) 310 35 19 wew. 420

e-mail: maslej@oborniki-slaskie.pl

2.    Dominika Łasica – Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (071) 310 35 19 wew. 440, e-mail: lasica@oborniki-slaskie.pl

Załączniki:

- Formularz ofertowy (załącznik nr 1);

- Formularz cenowy dla zadania 1

-Formularz cenowy dla zadania 2

-Formularz cenowy dla zadania 3

- Oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 2);

- Wzór umowy (załącznik nr 3);

- Wykaz dostaw (załącznik nr 4).

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

- odpowiedzi na pytania z dnia 13.03.2018

 

                                                      Zastępca Burmistrz Obornik Śląskich

                                                                     Henryk Cymerman

 


Liczba odwiedzin : 287
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Obornikach Śląskich
Osoba wprowadzająca informację : Martyna Maślej
Osoba odpowiedzialna za informację : Ostaszewska Martyna
Czas wytworzenia: 2018-03-06 13:52:36
Czas publikacji: 2018-03-13 14:43:04
Data przeniesienia do archiwum: Brak