Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W DROGACH GMINNYCH: UL. NOWOWIEJSKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH, UL. POLNA W PĘGOWIE, UL. KOŚCIELNA W LUBNOWIE 

 

OGŁOSZENIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W DROGACH GMINNYCH: UL. NOWOWIEJSKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH,  UL. POLNA W PĘGOWIE, UL. KOŚCIELNA W LUBNOWIE

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W DROGACH GMINNYCH: UL. NOWOWIEJSKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH,  UL. POLNA W PĘGOWIE, UL. KOŚCIELNA W LUBNOWIE

(  zamieszczone w BZP w dniu 29.07.2015, nr ogłoszenia: 191710 - 2015)

Zamawiający: GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE Trzebnicka 1  55-120 Oborniki Śląskie

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

  • w zakresie proceduralnym:

1

  Martyna Ostaszewska - podinspektor ds zamówień publicznych

tel. (71) 310 35 19 wew. 420.

  • w zakresie merytorycznym:

1

  Michał Haberka - podinspektor d/s dróg gminnych

tel. (71) 310 35 36

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w pokoju 09.

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W DROGACH GMINNYCH: UL. NOWOWIEJSKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH, UL. POLNA W PĘGOWIE, UL. KOŚCIELNA W LUBNOWIE

Wspólny Słownik Zamówień:45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Zakres zamówienia: wg przedmiaru robót

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2015-09-30

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Lp.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy.

2

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat od daty składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie robót budowlanych o charakterze i w technologii podobnej do przedmiotu zamówienia: wykonanie minimum 2 zadań polegających na budowie jezdni o nawierzchni bitumicznej i powierzchni nie mniejszej niż 2 500 m2 łącznie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -Wykaz robót budowlanych-, popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.

3

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy

4

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: co najmniej jedna osoba z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załącznikach: -Wykaz osób- oraz -Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach-

5

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy

Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 zł (słownie:  pięć tysięcy 00/100 zł)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nr

Kryterium
Waga

1

Cena (koszt)

98%

2

Gwarancja

2%

Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr Punkt obsługi interesantów do dnia 2015-08-12 do godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni

Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Oborniki Śląskie dnia: 2015-07-29

 

Z up. Burmistrza

Zastępca Burmistrza

 

Henryk Cymerman

 

Załączniki:

01 SIWZ - na roboty budowlane procedura uproszczona

02 Załącznik nr 1_Formularz ofertowy

03 Załącznik nr 2_Wzór umowy na roboty budowlane

04 Załącznik nr 3_Oświadczenie o spełnianiu warunków

05 Załącznik nr 4_Wykaz robót budowlanych

06 Załącznik nr 5_Wykaz osób

07 Załącznik nr 6_Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach

08 Załącznik nr 7_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

09 Załącznik nr 8_Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej

10 Załącznik nr 9_Przedmiar robót

 

Liczba odwiedzin : 675
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Obornikach Śląskich
Osoba wprowadzająca informację : Marek Pendyk
Osoba odpowiedzialna za informację : Marek Pendyk
Czas wytworzenia: 2015-07-29 10:37:57
Czas publikacji: 2015-07-29 10:43:27
Data przeniesienia do archiwum : Brak